Трудове навчання та технології. 5-11 класи. Навчальні програми. Методичні рекомендації. Вимоги до оцінювання Оксана Дятленко

5-11 класи. Навчальні програми. Методичні рекомендації. Вимоги до оцінювання. Обложка 1. Обложка 1. Збірник містить чинні навчальні програми з трудового навчання та технологій, методичні рекомендації щодо навчально-виховного процесу у 2019/2020 навчальному році. Посібник допоможе вчителеві скласти календарно-тематичний план, адаптувати підручники до змін у програмах, підготувати матеріали для оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до чинних вимог. Призначено для вчителів закладів загальної середньої освіти та методистів. Характеристики. Автор. Оксана Дятленко. Издательство. Ранок.


5–11 класи: навчальні програми, методичні рекомендації про викладання навчального предмета в закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 н. р., вимоги до оцінювання - Укл. Дятленко О.М. (9786170956613). Збірник містить чинні навчальні програми з трудового навчання та технологій, методичні рекомендації щодо навчально-виховного процесу у 2019/2020 навчальному році.Посібник допоможе вчителеві скласти календарно-тематичний план, адаптувати підручники до змін у програмах, підготувати матеріали для оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до чинних вимог.Призначено для вчителів закладів


Інтернет-магазин Ранок - 10 000 книг українською та російською мовами. Тут можна купити книгу на будь-який смак. Дитячі книги. Казки, скоромовки, книжки-панорамки, альбоми для наліпок. Книжки для підготовки до школи. Світові бестселери. Великий вибір кулінарних книг. Наочні посібники. Розвиваючі ігри. Набори для творчості. Навчальна література. Енциклопедії. Словники. Сезонні акції та знижки на кращі книги. Доставка книг поштою або кур’єром. Найактуальніші новини для викладачів у «Клубі вчителів».


Трудове навчання та технології. 5–11 класи: навчальні програми, методичні рекомендації про викладання навчального предмета в закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 н. р., вимоги до оцінювання. Ранок 64 ст. , обкладинка: М'яка розмір: 145х215 мм. 5 оцінок: 1. Збірник містить чинні навчальні програми з трудового навчання та технологій, методичні рекомендації щодо навчально-виховного процесу у 2019/2020 навчальному році. Посібник допоможе вчителеві скласти календарно-тематичний план, адаптувати підручники до змін у програмах, підготувати матеріали для оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до чинних вимог.


5–11 класи: навчальні програми, методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 н. р., вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів Ранок (Ш580075У) 9786170956613. автори - Дятленко О.М. 37.50 грн- опт. 46.88 грн - роздріб.


Трудове навчання (для хлопців) - 7 клас розробки укроків Б. М. Терещук, С. М. Дятленко, В. М. Гащак, Р. М. Лещук. Передмова. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків трудового навчання в 7 класі. Тема: ВСТУП. Організація робочого місця. 1.Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та наказу МОН молодьспорту від 13.04.


Навчальні програми. Методична скринька. Методичні рекомендації. Кабінет трудового навчання. НМЛ інформаційно-технологічної освіти. Методичні рекомендації про викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2020/2021 навчальному році. 2019-2020 н.р. Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2019/2020 навчальному році 2018-2019 н.р. Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році 2017-2018 навчальний рік. Основні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання /documenti/krit-ocinjuvannja_trudove_navch-1-.doc.


Вивчення трудового навчання здійснюватиметься за навчальною програмою, затвердженою наказом МОН від 07.06.2017 № 804. Програму розміщено на офіційному вебсайті міністерства за покликанням mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html). У 10-11 класах Типовими освітніми програмами навчальний предмет технології віднесено до вибірково-обов’язкових. Навчальна програма «Технології» (рівень стандарту) має модульну структуру і складається з десяти обов’язково-вибіркових навчальних модулів, з яких учні спільно з учителем обирають лише три, для вивчення упродовж навчального року (двох): «Дизайн предметів інтер’єру»


Методичні рекомендації. вчителям предметів «Трудове навчання», «Технології» щодо дистанційного оцінювання навчальних досягнень учнів. 5 – 11 класів. Укладач Вербенко С.Б., методист Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». Вчителі трудового навчання і технологій, які з об’єктивних причин не здійснювали поточне та тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів до 12 березня, в умовах обраного режиму дистанційного навчання можуть обрати найбільш доцільні підходи до поточного й тематичного оцінювання. Для забезпечення рівних умов проходження оцінювання всіма учнями потрібно враховувати технічні та матеріальні можливості кожного школяра.


Навчальні програми: трудове навчання, технології, креслення. Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2019/2020 навчального року. Лист Департаменту освіти і науки від 13.06.2019 № 063-4227 «Про структуру 2019-2020 навчального року». Програма трудового навчання для 5-9 класів (зі змінами відповідно до розвантаження програм) Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 26.06.2015 року №1/9-305. Витяг: трудове навчнання.


5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804). Креслення. Навчальна програма з креслення (для 11 класу), підготовлена робочою групою: Сидоренко В.К., Дятленко С.М., Гедзик А.М. Навчальна програма з креслення (для 7-8 класів) підготовлена робочою групою: Сидоренко В.К., Дятленко С.М., Гедзик А.М. Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Технологічний профіль). Навчальні програми гурткової роботи (художньо-естетичний напрям). Курси за вибором. Програми для профільного навчання: Технологія деревообробки. Технологія металообробки.


Навчальна програма з трудового навчання для 5 – 9 класів підготовлена робочою групою у складі: В. К. Сидоренко, директор Навчально-наукового центру підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації Національного університету біоресурсів і природокористування України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України (голова робочої групи); Н. І. Боринець, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій ІППО Київського університету ім. Зміст навчальної програми орієнтовано на формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей.


Вимоги до дітей, які розпочинають навчання у початковій школі, мають враховувати досягнення попереднього етапу їхнього розвитку. Період життя дитини від п’яти до шести (семи) років (старший дошкільний вік) визначається цілісною зміною її особистості, готовністю до нової соціальної ситуації розвитку. Програми інваріантного складника Базового навчального плану є обов’язковими для використання в загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності. Навчальні досягнення здобувачів у 1-2 класах підлягають вербальному, формувальному оцінюванню.


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ. щодо оцінювання та оформлення в класному журналі. результатів навчальних досягнень учнів. загальноосвітніх навчальних закладів. з трудового навчання. Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та наказу МОН молодьспорту від 13.04. Тому критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання мають комплексний характер. До них належать


Метою Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи (далі – Методичні рекомендації) є визначення основних підходів та орієнтовних вимог до оцінювання результатів навчання учнів третіх та четвертих класів, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (зі змінами).. Інші методичні матеріали на урок НУШ скачати


Навчальна програма з трудового навчання для 5 – 9 класів підготовлена робочою групою у складі. С. М. Дятленко, начальник відділу нормативного забезпечення та організаційної роботи МОНмолодьспорту України; Р. М. Лещук, учитель спеціалізованої середньої загальноосвітньої школи I – III ступенів з поглибленим вивченням математики і фізики № 34 м. Вінниці Трудове навчання (технології) та креслення Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено. Програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.


Лист Міністерства освіти і науки України від 11 серпня 2020 р. № 1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» Департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністраці


Навчальні програми курсу за вибором з трудового навчання та технічної творчості для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів: 1.Технологія створення електронних приладів 2.Технологія керування робототехнічними системами 3.Технологія створення робототехнічних систем 4.Технологія проектування технологічних систем 5.Технологія моделювання простих конструкцій та механізмів. Тип ресурсу: Навчальні програми. Галузь освіти: Загальна середня освіта → Трудове навчання. Аудиторія: Учителі, методисти.


Додаток 1 до Методичних рекомендацій. Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи. Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів (інтегрованих курсів) мовно-літературної освітньої галузі. Характеристика результатів навчання учнів. Індекс МОВ1. Загальні результати навчання.


Вивчення трудового навчання у 2014-2015 навчальному році продовжиться за новою навчальною програмою, розробленою відповідно до вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392. При виборі навчального плану для учнів 5-6-х класів необхідно користуватися наказом Міністерства освіти і науки України від 29.05. Трудове навчання у 5-9 класах базується на практичній діяльності учнів. На кожному уроці має бути практична робота. Її зміст визначається вчителем самостійно залежно від теми уроку та виду робіт, що виконуватимуться під час уроку.


Трудове навчання (технології). Креслення. Особливістю сучасного уроку трудового навчання є навчання учнів не лише конкретним трудовим операціям але й підготовка їх до життя, формування таких цінностей особистості, які допоможуть стати успішним у виборі свого життєвого шляху. Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено: - у 5, 6, 9 класах – 1 год. на тиждень; - у 7-8 класах – 2 год. на тиждень; - у 10-11 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень; - у 10-11 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень.


Програми з трудового навчання, технологій, креслення. Програми факультативів та курсів за вибором. Коригуюче навчання. С. Дятленко, Національний експерт проєкту DECIDE з розвитку демократичних освітніх систем в громадах. _Пріорітетні напрямки роботи інтегрованої платформи вчителів трудового навчання та технологій у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році. Методичні рекомендації про викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2020/2021 навчальному році. Формування ціннісних орієнтирів учнів на етапі захисту учнівських проєктів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Impromtu phantasie. Вибране Ольга Кобылянская

Я досліджую світ. Робочий зошит. 2 клас. Частина 2 Татьяна Гильберг

Хімія. Самостійні та контрольні роботи. 9 клас Людмила Дячук